Alla inlägg under maj 2013

Av Nina Wikstedt - 30 maj 2013 15:59

Träffade Cia och Leo idag i Stadsparken, det var jätte trevligt! Går ju tyvärr en tid mellan gångerna. Men vi har iaf bestämt att Emma och jag ska åka ut till Marmorbyn en del i sommar och njuta av lantlivet! ;) även Kolmården är inbokad! Ungarna sparkade lite boll i parken och verkade nöjda, efteråt blev det fika på sultans sen avslutade vi med lite shopping på Åhléns. Inget märkvärdigt direkt utan blev bara visp skålar och dl mått. Sådant som går åt! Under fm blev Emma glad föresten, ambulansen var på gården! Vad hon skrek av glädje! Hon sprang till mig i köket och slet i tröjan helt upprymd -Mammaaaa, titta alibansen! ;)

Av Nina Wikstedt - 29 maj 2013 15:00

Somnade sent igår och har vaknat några ggr inatt och sen ringde klockan tidigt imorse! Skulle precis till att ta en Powernap på em men då vaknade Emma precis så vi lekte att hon nattade mig så då kunde jag ligga i sängen och halvsova iaf. Dock med hennes nalle och en napp i munnen (d var viktigt tydligen) så satt hon och "läste" saga för mig i ungfr 15 min. Men det räckte iaf så att man orkar med att hålla sig vaken resten av dagen! ;) Lite senare blir det pizza, hemkörning alltså. Inte hemmagjord, det orkar jag inte! :p

Av Nina Wikstedt - 28 maj 2013 07:40

Idag är det städning som gäller på förmiddan när Emma är på dagis. Sen får vi hoppas att solen håller sig kvar för då ska vi till Stadsparken och leka lite :)

Av Nina Wikstedt - 25 maj 2013 20:27

Jisses vilken jävla fylla d blev! Vi alla spårade rejält! Tappade bort varandra och vad jag gjorde mellan 12-05 imorse är ett stort mysterium! Minns att jag stod ute på däck och sen att jag åt en macka... Sen hittade jag inte till hytten så någon fick hjälpa mig! Håkan hade spytt ner sängen i hytten och skickat ut alla lakan i korridoren och vi lyckades få Nagy att spy! :) Det var vårat mål att få Nagy däckad men det slutade ju med att d blev katastrof för oss med haha :) Men annars var båten kanon! Maten var bra och alla människor på båten var kanon trevliga! Hade superkul! Idag så blev d lyxlunch på någon jävla grill Resturang. Var inte alls fel!

Av Nina Wikstedt - 24 maj 2013 06:54

Idag är det kryssning! Tiden har gått fort sen vi bokade för 2 månader sedan. Det ska bli jätte kul att festa med gänget! Idag ska jag ner på stan och fixa lite småsaker inför kryssningen... Ska leta efter sådana här strumpor som passar till pumps, fick ju såna jävla blåsor sist jag hade dem på mig :/ Sedan blir det en sväng till bolaget och sen var det något mer ja! Hm... Vad det nu kan ha varit. Kanske bäst att skriva upp en lista på allt som ska göras. Nähepp, bäst att sätta igång redan nu så man hinner med allt! :)

Av Nina Wikstedt - 22 maj 2013 19:08

Idag har det varit fullt upp från morgon till kväll typ. Massa fixande är det! Efter dagis så skyndade vi oss hem för att fixa med mat och sen iväg til öppna förskolan. Där var det high life! Ungar som skriker och väsnas och föräldrar som tycker att det är helt ok att deras ungar beter sig som grottmänniskor! Inte alla men en del! Men Emma var iaf nöjd med dagen, så det var kanske värt lite huvudvärk! Men det var riktigt skönt att komma hem till tystnaden! ;)

Av Nina Wikstedt - 22 maj 2013 07:54

Nya tröjan är på! Trodde att de skulle vara lite längre i storleken men de är hur sköna som helst! Älskar tunna långärmade tröjor :) Funkar året om. Strax ska vi ut i regnet och cykla till dagis sen i eftermiddag får vi se om man äntligen kommer iväg till öf. Var ju ett tag sen nu igen.

Av Nina Wikstedt - 21 maj 2013 15:11

Idag kom tant röd och hon gör mig så jävla trött och har så ont i magen och har ingen större lust med nånting. Men förutom det så är det en bra dag! Fick hem månadens mama tidning som jag bläddrat lite i men inget som direkt var intressant. Cyklade ut i regnet förut ox hämtade paket från h&m :) Det har väl varit dagens höjdpunkt att få hem det! :) Ska dyra börja med maten sen bada Lill fisen! Blir väl översvämning i badrummet i vanlig ordning ;)

Ovido - Quiz & Flashcards