Alla inlägg under juli 2013

Av Nina Wikstedt - 18 juli 2013 19:44

Längesen man bjöd på ett inlägg! Nu när det är sommar så har man så mkt annat för sig. Tycker vädret den här sommaren är helt kanon! Njuter verkligen av livet just nu, man har en slags inre ro. Märkligt nog så har jag det med tanke på att det är ganska rörigt runtomkring. Men det kommer ordna upp sig och det kommer bli så bra! På tal om något helt annat så är pott träningen igång för fullt här med Emma! Hon är så duktig! Så stolt över min lilla dotter! Vad mer... Packar dör fullt och när man inte gör det så är vi ute mest hela tiden!

Hittade en så snygg tavla på gallerix förra helgen, vill ha den!!!

Av Nina Wikstedt - 2 juli 2013 15:19

Idag är det en riktigt sovardag! När Emma var lämnad på dagis så cyklade jag hem och sökte lite jobb sedan efter det kände jag hur tröttheten tog över så jag gick och la mig. När klockan ringde så var det dags att hämta hem Emma igen, då var det dags för lunch och sedan somnade jag till igen! Tsm med Emma som tog sin lilla dagsvila. Är fortfarande trött och inte ens kaffe hjälper! Är väl en sådan dag helt enkelt. Är ett par dagar sedan jag uppdaterade bloggen. I söndags så åkte Emma och jag till parken zoo med Cia och Leo. Resan dit var inte kul. Emma spydde och Leo gnällde men väl på plats så var det väldigt glada barn som uppskattade allt! Bäst var karusellerna!

Skapa flashcards