Alla inlägg under juli 2014

Av Nina Wikstedt - 31 juli 2014 08:44

Åh vad det har krånglat att komma igång! Sen ska jag väl tillägga att jag inte har lagt ner allt för mycket energi på den heller nu under sommaren ;) Vi kan säga att bloggen har haft lite semester den med. Vad har hänt sen senast då? Massor eller ja... Magen har växt, är i vecka 29 nu. På söndag i vecka 30. Bebis i magen är väldigt aktiv minst sagt och det börjar bli riktigt tungt. Jag hoppas att den här värmen lugnar ner sig snart för att vara gravid med dåligt flås i denna värme är inte kul! Kvällarna är värst när man ska lägga sig och sova! Annars så har vi hittat på små aktiviteter under sommaren. Parken zoo, kryssning, badutflykter, Pettson och Findus gården och lite bärplockning. Vi har även varit Husvakt under en vecka och det var riktigt mysigt! Emma har nog aldrig varit så mkt naken som hon var då haha! Skönt när det är över 30 + och springa runt näck! :) slänger in lite bilder så länge så får vi hoppas att bloggen ska fungera som vanligt!

Emma tog körkort på parken zoo ;)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards