Alla inlägg under april 2012

Av Nina Wikstedt - 2 april 2012 10:02

Ewe kom i fredags och vi bestämde att vi skulle ut och käka på Olympos. Supverän varmrätt! Efterätten osm var cheesecake smakade typ gammalt...Som om den stårr i frysen alldeles för länge...

blev beviekn då deras cheesecake varit suverän förut!

Sedan blev det en utgång! Helt ok utekväll, ena stunden jätte kul sen blev man typ uttråkad och ville gå hem och så där höll det på fram och tillbaka. Men när det väl var kul så var det jätte kul  


I lördags så var vi på bio och kollade på Hunger Games. Den kan jag rekommendera er att se! Jag tyckte den var superbra och förstår inte riktigt varför folk jämför den med Twiligt...Enda likheten är väl att det handlar om ungdomar då isf...

Men den ska ni se och jag funderar starkt på att gå och se den igen!


     


Förra veckan kom jag föresten igång och började jobba! Riktigt kul och man blir ju så glad över att komma iväg och ha en "normal" vardag igen...

Det har varit underbart att vara hemma men mot slutet så blev det lite segt...

För Emma har det såklart blivit långa dagar då jag har jag jobbat men det är ju inte mycket att göra något åt. Det blir ju så när man ska jobba. Det här dåliga samvetet försvinner nog när man kommit in i det här mer och Emma har vant sig vid personalen på förskolan.


 Nu ska jag leta efter ett par skor till Emma på nätet, se om man hittar ngt till ett bra pris!


Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards