Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Nina Wikstedt - 8 oktober 2012 12:55

4 tänder är på gång på Emma (vad jag kan se) tycker att det är små vita prickar överallt inne i den lilla munnen. När tänderna är på väg så kommer även febern. Lördags kväll var febern hög som gick över till söndag morgonen och sedan på söndag kväll kom den tillbaka så det fick bli en hemma dag för lilla fröken! Vi har tagit sovmorgon idag, riktigt mysigt och sedan tog vi en kort powernap tillsamans nu vid lunch,

 

Det som har hänt här på sistonde är att jag har fått ett vikariat på 50% fram till årsskiftet. Bättre än ingenting och det känns skönt att veta att man har någonting. 

Det som ska hända är att vi ska på lägenhets visning. Håller på och "jagar" banken nu för vi måste boka in en tid för att få ett lånelöfte, trodde det vi hade fortfarande var giltigt men gick ut för ca 2 veckor sedan. Såklart!

Så håll tummar och tår för oss att allt går vägen!

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards