Alla inlägg den 5 november 2012

Av Nina Wikstedt - 5 november 2012 09:53

Igår efter att Emma och jag var hos Veronica på "kompisträff" så drog jag igång projekt frosta av frysen. Fy fan vad tråkigt det är men det var välbehövligt!

Nu finns det betydligt mycket mer plats i frysen + att det är lite mera ordning på grejjerna. 

 

Idag så ägnar jag mig åt tråksaker med. Passade på att dra ut soffan vilket gjorde mig alldeles dyngsvett för den är gigantisk! Men mycket dammråttor låg och gottade sig där under soffan och kladd, hur det nu kom dit?! Sen kom även massa leksaker fram som varit spårlöst försvunna! 

 

Upptäckte i tv.nu att Greys inte ska gå den här veckan heller!!! Det är Twilight maraton den här veckan. Känns som att man aldrig får se sitt Greys! Alltid ngt annat som tvn visar ist   

 

Tog lite bilder igår också från kompisträffen. 

My kom inte med på ngn bild men det kanske blir på 2 års träffen ist.   

 

 

Leo och Arwid. 

 

 

 

 

 


 

Emma.

 

Vi försökte att samla ihop alla barnen och ta ett gruppfoto men det gick inte. Många olika viljor som tyckte det var tråkigt att sitta still.

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards