Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Vi bara sover.

Av Nina Wikstedt - 14 mars 2013 14:52

Idag fick vi sovmorgon till skillnad från igår då vi fick gå upp 5 på morgonen. Ändå till 8:30 sov vi till och sedan var vi uppe 3 timmar och tog en "liten" lunch vila på 3 timmar. Tror kroppen försöker sova bort det där sista nu. Emma har fortsatt 39 graders feber. Men sover bättre nu än vad hon gjort de tidigare nätterna. Håkan är hemma från jobbet och är genom förkyld. Han hade en -Wow upplevelse igår! :) karln fyller 29 i år och har aldrig provat nässpray! Han kunde knappt andas igår och jag sa att han skulle ta nässpray och då kom det fram att han aldrig provat, han tror att det bara är skit och inte fungerar. Till slut så fick jag han att prova (han var mycket tveksam) efter ca 5 min så utbrast han -Varför är det ingen som talat om hur bra det här funkar?! Varpå en annan svarade -Är man 29 år så förväntar väl folk att man kanske redan vet om hur bra nässpray är... Men nu har ha ändrat synd på den saken och det är ju bra! Håkan har under årens lopp fått prova lite nya saker tillsammans med mig. Bland annat cheesecake (vilken vuxen har aldrig ätit cheesecake?!) , kräftor (vilken svensk har aldrig ätit kräftor?!) och nu nässpray. Det är det jag kan komma på nu, listan kan göras lång med saker som han aldrig smakat som alla ser som självklart! :) Jag hoppas att jag snart ska kunna skriva om roligare saker än om bara hur sjuka vi är men har inte så mycket att skriva då vi knappt varit utomhus eller har träffat någon. Det blir ju lätt så. Inga bilder har jag att lägga upp heller. Snorpapper möjligtvis ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Wikstedt - 21 september 2017 09:10


Inte ofta man har en lugn stund numera. Clara är lämnad på dagis och Vilgot sover. Om ca 1 timme så kommer farbror Jonas och passar barnen medans jag ska till frissan. Blir färg och klipp! Är så himla välbehövligt för topparna är jätte slitna och hå...

Av Nina Wikstedt - 6 september 2017 14:00


Idag var vi på BVC på 6-månaders koll. Läkaren började besöket med att säga hej till Vilgot och då brast vilgot ut i tårar. Därefter när läkaren tog av blöjan på Vilgot så bjöd han på en rejäl brakare! Tji fick du tänkte väl lilleman haha. Allt såg i...

Av Nina Wikstedt - 2 september 2017 20:43

Lång tid sen det blev ett inlägg här. Nu har sommaren svischar förbi och den går som alltid för snabbt. Emma har börjat i förskoleklassen och känns så himla stor helt plötsligt! Hon har fått många nya vänner, trivs med fröken och den nya miljön. Clar...

Av Nina Wikstedt - 17 juli 2017 19:40

Claras första ord till mig imorse var -Lala äta tacos till middag. Sagt och gjort. Det blev tacos till middag, var inte alls helt fel och det var riktigt längesen vi åt det. Förmiddan åkte vi ut till ett kalkbrott och bredvid där finns det massor med...

Av Nina Wikstedt - 16 juli 2017 17:01


Idag har vi inte gjort allt för mkt hemma. Mange vaknade upp vid lunch då han var ute med några kompisar igår/inatt och härjade. Så han är rätt sliten haha. Jag är nog seg av vädret, varit grått och regnigt i stort sett hela dagen. Innan Mange drog i...

Ovido - Quiz & Flashcards