Alla inlägg den 7 november 2013

Av Nina Wikstedt - 7 november 2013 17:36

Så uttråkad så det finns inte... Har varit rastlös hela veckan och energin är som bortblåst.

Idag så fördriver jag tiden med att spana efter lite inredning. Tavlor bland annat. Inte för att ha råd men titta är ju gratis   


Hittade en fin affisch till hallen, vid ytterdörren. Där är det en vägg som bara står tom och ja, en tavla hade suttit alldeles perfa där. Som den här t.ex som jag hittade.   


Så fin! Har riktig jävla uggle mani nu! Men jag gillar dem, kloka små djur. 


Sedan små söta lyktor som finns på Lagerhaus. 


 



Sen så inväntar jag samtal från Linnea. Hon och Erik åkte in till förlossningen imorse och fick höra i em att en igångsättning var på gång. Lär väl dröja iaf till imorgon tror jag men jag tänker på henne. 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards