Alla inlägg den 24 april 2013

Av Nina Wikstedt - 24 april 2013 12:26

Missade nästan att berätta att i förrgår så bokade vi stuga vid Liseberg i Göteborg. Har länge velat hyra stuga för att det verkar så mysigt! Sedan ville vi hitta på något kul tillsammans jag, Håkan, Sanna och Chrille. Riktigt kul ska det bli! Vi hade tur med eftersom det bara fanns 1 stuga kvar. Den kommer vara på 25 kvm med. 2 sovrum och kök till. Sen äter naturen så fin ut runtomkring. Ser jag verkligen fram emot!

Av Nina Wikstedt - 24 april 2013 12:18

Igår fick jag hem min jacka som fanns att hämta ut på Ica nära. Tog Emma på cykeln och begav mig dit. Hon visade sin värsta sida genom att springa ifrån mig, skrika och jag fick släpa henne på golvet igenom affären. Sådär höll vi på och folk tittade på en med blickar som -Har hon inte koll på sin unge... De äldre småskrattade lite så deras medlidande hade man ju iaf. Men men. De säljer ju massa dvder 2 för 99 kr så jag köpte Landet för längesedan. Första filmen :) Så igår myste jag och Emma ner oss i saccosäcken och kikade på film. Den var ju inte lika sorglig idag som när man var liten och såg när Lillefots mamma dör.

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards