Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Nina Wikstedt - 29 augusti 2013 07:48

Imorgon så är det kräftskiva hos Sara! Ska bli så kul! Sara ska fixa ngn paj och annat gott till och jag ska fixa cheesecake och en kräftröra :) På lördag är tanken att det blir tjejmiddag hos mig men får se nu om den ens blir av! Ewe smsade igår om att hon har feber. Med lite tur så piggar hon på sig till helgen. Sanna känner sig inte heller piggelin...Madde verkar vara den enda som är frisk utav oss 4! Men jag hoppas att middan blir av, skulle vara så kul att ses tillsammans och tjattra lite :) Dagens planer är att åka och och storhandla, sen i em/kväll ska jag åka med Madde till Norrköping och kolla på inredning på Chilli. Måste förbi arbetsförmedlingen idag också och hämta ett arbetsgivarintyg. Alfa kassan som larvar sig! Jag har skickat in på kassakorten om att jag har jobbat 3 pass, då måste man skicka in ett arbetsgivarintyg. Suck! Så larvigt!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards