Alla inlägg den 26 september 2013

Av Nina Wikstedt - 26 september 2013 20:36

Idag var det riktigt jävla kallt! Men det var bara att ge sig iväg till Valla på loppis. Mange körde ut mig dit och följde med in och såg lite lätt vilsen ut bland alla loppis galna mammor/tanter mm som rotade runt haha... Hittade några plagg till Emma, lite filmer och en bok om kroppen. Sen för att komma upp i 200 kr för att få betala med kortet så köpte jag lite bebiskläder till Linneas bäbi som beräknas komma i början på november. En supersöt overall med uggla på och lite annat sött! Därefter fick jag följa med till Biltema. Var nyöppnning idag eller vad det heter så det bjöds på kaffe, bulle och korv med bröd. Hittade en tågbana för 199 kr som jag köpte till Emma (julklapp). Börjar nu närma sig sakta men säkert och lika bra att börja i tid. Barn är klart lättast att handla till. Vuxna har oftast redan det mesta de behöver. Resten av dagen har gått i ett. Tvättstuga, lagat mat, städat, badat skitigt barn och sen var det nattning. En helt vanlig vardag helt enkelt. 

 

Får se sen vad man hittar på i helgen...Känner för att inte göra ngt men tror inte att Emma delar den uppfattningen. Sanna skulle vara hemma i stan i helgen så vi ska ses ngn dag och ta en fika på stan. Men resterande 47 timmarna då?! Det var alles för denna gång! Kommit in i en riktigt tråkig "bloggtorka" så innehållen blir inte så där superintressanta...

 

 

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards