Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Nina Wikstedt - 20 mars 2015 14:05

igår fick Clara sin spruta. Idag så är hon lite gnällig och har lite feber. Vill gärna vara lite mer i famnen och den biten är ju bra mysig! Får hoppas att hon kryar på sig snabbt. Sedan har jag fått ett tips om Claras hårda mage. Jag vet ju att banan gör så att magen kan bli hård så det har jag undvikit men en sak som Emmas bästis mamma frågade om var vilken gröt Clara äter och det är gröt med banan. Inte en tanke på det där med gröten, så den bytte vi ut igår till gröt med äpple och päron och nu är magen i fas! Att jag missade den lilla detaljen om gröten?! Jaja, även solen har sina mörka fläckar ;) haha! Har börjat följa en ny serie också, The white Queen. Kollar även på The Tudors som handlar om samma sak bara att den här serien handlar om 1 eller 2 generationer tidigare. Tycker historia är intressant och någon gång vill jag åka till England och kolla på alla slotten och andra historiska byggnader. Idag är det fredag, duggar ute men än så länge ingen snö!!! :) vi har hållt oss inne i princip hela dagen förutom när vi lämnade och hämtade Emma på dagis. Nu blir det bara slappa och inte göra ett skit! Igår föresten när vädret var mycket finare så fick Emma och jag syn på en massa fina fjärilar!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards