Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Nina Wikstedt - 12 maj 2015 12:16

I lördags hade Emma sin dans uppvisning i Tallås aulan, hennes grupp hade frostlåten och de var så söta när de sprang runt på scenen. Kommer slänga upp lite bilder när jag fått in bilderna på datan. På lördag kvällen åkte vi till Jonas och Michaela och firade Gustav och Julia som hade fyllt tidigare i veckan. Mkt god mat och barnen lekte som små änglar. I söndags så plockade Sara upp mig och vi handlade inför dopet och beställde smörgåstårta. Nu är det mesta klart! Saknas bara lite smått som ballonger osv. Känns så skönt och ännu bättre är att vi får nycklarna till sockenstugan redan på fredag så vi slipper stressa med dukning samma dag som dopet är!

Idag fick Clara sitt diplom på babysimmet. Idag var det premiär dyk med och det gick kanon bra! Förstår inte varför föräldrar är så nojiga över det här med dyk och stressar upp sig. Vill man inte dyka med sitt barn så är det inte direkt så att någon tvingar dom att göra det! Sedan tänker jag att det värsta som kan hända är att barnen får en kallsup och det har ingen dött utav. Nu ska jag vika lite tvätt och sedan diska innan jag ska hämta hem Emma bus!

Ovido - Quiz & Flashcards