Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Nina Wikstedt - 14 juni 2015 08:29

Idag fyller Mange 28 år. Får besök hit efter lunch och då blir det tårta och fika. Tårtan har jag hållit hemlig för Mange nu under en tid och kommer sen lägga upp en bild på den. Vet iaf att den kommer bli väldig uppskattad av födelsedagsbarnet! Igår var det ju underbart väder och den spenderades utomhus hela dagen lång. Första halvan av dagen var vi ute vid go cart banan och kollade på Gustav när han tävlade och där tog solen rejält! Var tur att man hade smörjt in Clara från topp till tå med solskyddskräm. Så igår kväll var jag knallröd haha! Efter att ha kollat på Gustav så åkte vi till Jonas och Michaela för att kolla på prins bröllop medans karlarna grillade och sedan fixade de med bakluckan till Expressen. Vid 20 tiden var vi alla trötta så då rullade vi hemåt. Nu är det bäst att börja styra med kalas förberedelserna så allt hinner bli klart!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards