Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Nina Wikstedt - 30 augusti 2012 13:08

Idag är vi hemma och tar det lugnt. Vi gick upp tidigt som vanligt för att göra oss iordning så att Emma skulle komma iväg till dagis men det visade sig att hon hade lite feber så det blev en hemmadag. 

 

Anna och Olle kom över på besök under fm en stund och det var kul att prata av sig lite om hur sommaren har varit för oss båda. 

De åkte hem för en stund sedan och nu sitter man i soffan och funderar på vad man ska göra...

Emma sover och jag vill göra ngt men vill/orkar inte direkt ta tag i något. Så känner jag med mycket nu, orkar inget och har inte lust med något. Gissar på att det är den här förkylningen som man dras med. Är typ frisk nu men att den här tröttheten sitter kvar. 

Det är drygt. Ska jobba dygnspass imorrn med och det känner jag mig verkligen inte motiverad till. Vill jobba för det är kul att hålla igång men samtidigt vill jag vara hemma men då blir man ju knäpp!

 

Blir nog bra bara man kommer iväg! Men det är det här dryga känslan innan...

 

 

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards