Alla inlägg under mars 2013

Av Nina Wikstedt - 9 mars 2013 13:51

Fattar inte att jag aldrig blir frisk! Hela veckan har man varit dålig och det har bara blivit värre och värre. Igår så slog febern till ordentligt, så typiskt eftersom vi hade bestämt att jag och 2 st från jobbet skulle äta. Envis som man är så gick jag. Satt med feberfrossa på Olympos och vad gör jag då? Jo jag tar ett par öl! Skitsmart eller inte. Idag så vaknade jag men 38,5 i feber och har sprungit och spytt 5 ggr. Men nu går det åt det bättre hållet, hoppas jag. Köpte föresten tulpaner till mig själv häromdagen. 30 spänn för en bukett. Fick såna vårkänslor för solen sken och himle var alldeles klarblå. Att man inte köper hem blommorna lite oftare.

Av Nina Wikstedt - 7 mars 2013 11:58

Hade en mysig dröm inatt! Drömde att jag hade på mig en tjock tröja, satt på cykeln med Emma bakom mig och var på väg till dagis. När jag är på sista raksträckan innan vi är framme så började det att dugga/regna och samtidigt blåsa varmt. Inte ett dugg obehagligt utan bara mysigt! När jag tittar upp så har alla träd fått blad och buskarna blivit gröna. Just nu känns det väldigt långt långt borta men om 2 månader så kommer det ju att vara så! Svårt att tro.

Av Nina Wikstedt - 5 mars 2013 13:52

Åt en hamburgertallrik från Maistro i söndags (härligt med bakismat) på kvällen blev jag toktrött och somnade med Emma när jag nattade henne. Vaknade sen 1 på natten och mådde sjukt illa! Upp och spy och ja.. Rensa systemet (milt uttryckt!) sen var det bra och jag kunde somna om men magen ger sig inte! Lyckades trots att man inte var piggelin igår att släpa mig til gymmet men jag gjorde väl ett någorlunda tappert försök att träna men det gick inte så bra :/ Hade hoppats på att magen skulle vara bra idag åtminstone men det håller i sig så idag så tar vi det lugnt och hoppas att det blir bra till imorrn!

Av Nina Wikstedt - 4 mars 2013 16:55

Äntligen har Kappahl fått in större storlekar i newbie kollektionen :D Har väntat länge på det här! Blev 2 set med kläder till Emma i storlek 98.

Av Nina Wikstedt - 4 mars 2013 15:03

Missade att berätta om lördagens bus! Vi gick till Lilla Krog och satt där en stund, efter att tag blev Ewe och jag sugna på att gå på något större typ Live & Jive eller Harrys. Då satt det en kille vid vårat bord som precis blivit utslängd och hade sitt armband kvar så Ewe lyckades pilla loss det och fästa fast det runt min handled, viola så hade man sparat 280 kr! Ewes inträde skulle vi dela på men när vi kom in så nöjde sig de med att jag visade mitt armband, personalen tog väl för givet att Ewe då också hade betalat ;) Så där sparade vi ytterligare 280 kr! :) Så det blev en billig utgång men tyckte att det var dåligt drag där, har hört att det brukar vara överfullt osv men inte nu. Det var som om hon festen höll på att ta slut när vi kom in vid 12-tiden... Men va gör det, inte direkt så att vi hade lagt ut en massa pengar på inträde ;)

Av Nina Wikstedt - 4 mars 2013 07:00

I fredags kom Ewe, vi var alla ganska sega så den kvällen gick vi och la oss tidigt. I lördags blev det en sväng ner på stan och kolla på bokrean och handla lite inför kvällens utgång. På lördag kvällen blev det discobowling 1 timme, var Askul! Märkligt nog så gick det bättre ju fullare man blev haha :) efteråt åkte vi till Sanna och tjattrade massa skit. Är så glad över att jag har så sköna vänner omkring mig! Ingen som gör en grej av skitgrejjer och vågar vara sig själva och har en stark vilja och säger vad de tycker :) Sånt gör en glad! :) Känner att jag är på gång med så mycket positivt just nu. Har kommit igång med träning och jag försöker varva ner (fast det är skitsvårt) men man måste om man ska orka! Det tar ett tag att prioritera om livet lite. Men känner iaf att jag är på rätt spår.

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards