Alla inlägg under april 2013

Av Nina Wikstedt - 17 april 2013 20:49

På väg hem idag så fick Emma och jag syn på en nyckelpiga i busken. Tog ett tag innan vi kom därifrån kan jag meddela.

Av Nina Wikstedt - 17 april 2013 20:47

Fick ett ryck idag och bestämde mig för att cykla till Bellis och köpa blommor. Så idag har jag planterat om massa blommor här hemma! Tycker köksblomman är så himla fin!

Av Nina Wikstedt - 14 april 2013 07:29

Så god! Kan nog kanske jämföras med en orgasm!

Av Nina Wikstedt - 5 april 2013 10:31

Vi kollade igår på Tonårsbossen. Jisses vad jag led med föräldrarna! Ewe och jag diskuterade efteråt om en annan var så egoistisk när man var 16... Kanske det men jag tror inte det. Hade nog definitivt gett mina föräldrar mer än 500 kr i månaden att röra sig med! Det var väldigt snålt och egoistiskt. Men samtidigt så hör det nog åldern till med. Ett intressant program iaf. Nästa vecka är det dum & dummare i Tonårsbossen. Det ska bli intressant att se! :)

Av Nina Wikstedt - 4 april 2013 14:18

Var nere på stan idag och skulle köpa en tröja till mig men såklart blev det lite till Emma också! På lindex hittade jag en söt pyjamas med katten Jansson på och en söt kort ärmad tröja. På Kappahl har de tagit in ännu mera Newbie kläder! Såg en heldräkt eller vad man ska kalla det, supersöt!

Av Nina Wikstedt - 3 april 2013 18:27

Termometern visar just nu på 17,8 +, hur nice är inte det?! :) Den här veckan har det verkligen blivit vår för nu är nästan all is borta från trottoarerna och man kan cykla! Idag har vi haft fullt upp, efter dagis, mat och vila så cyklade vi till öppis och lekte som bara den. Byggde torn med lego, sprang i "bilrummet" och sen var det lite sång på det! Nu varvar vi ner här hemma och sen ikväll är det Greys Anatomy! :)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards