Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Nina Wikstedt - 2 januari 2013 13:09

Vi bestämde oss för att åka till Södertälje och fira nyår hemma hos ewe och Fredrik eftersom Håkan är iväg till Skellfteå med Chrille.

Vi har inte gjort något speciellt utan bara umgåtts. 

Vi tog en vända på stan på nyårsafton och handlade det sista till maten och sedan hittade jag ett supersött förkläde till Emma på rean på Åhlens. 

 

 

 

Visst är den gullig?!

 

På kvällen så började vi med nyårsmaten.

 

Förrätten blev hummersoppa. 

 

 

 

Varmrätt blev fläskfilegryta med trattkantareller och potatis. 

 

 

 

Efterrätten som Ewe hade fixat var chokladsuffle med vanlijglass och hallon.

 

 

 

 

Efter maten var man hur proppmätt som helst. Magen var uppblåst som en ballong och jag såg gravid ut!

 

 

 

 

OBS! ÄR INTE GRAVID UTAN JAG ÄR BARA PROPPMÄTT PÅ BILDEN!

 

 

Senare på kvällen så tittade Fredrik och Emma på "Pang Pang" 

 

 

 

Det var kul att hälsa på dem. Men sen är det ju som alla säger -Borta bra men hemma bäst. 

 

Idag så plockar vi bort julpyntet här hemma och ska stryka gardiner och sen ikväll så kommer Håkan hem   

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards