Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Nina Wikstedt - 11 januari 2013 09:16

Min lilla tokfia stoppade upp majs i näsan i söndags hemma hos Chrille. 

Var hon fick iden ifrån vet jag inte för vi har inte tittat på Madicken haha...

Vi försökte få henne att snyta ut den men det resulterade bara i att hon drog upp majset ännu högre upp i näsan så det blev till att ringa sjukvårdsupplysningen och vi fick en tid på akuten redan samma eftermiddag.

 

Efter att ha suttit i väntrummet i över 2 timmar så ser vi att Emma plockar upp något från golvet och äter på det och ber henne spotta ut det, då är det majsbiten som hon hade i näsan! Så bara på med ytterkläderna och gå hem men precis då kommer läkaren och det är Emmas tur. Förklararde för honom att majsbiten nu var ute och vi inte behöver komma in och vad alla i väntrummet skrattade!

För säkerhets skull så fick Emma komma in så läkaren fick lysa henne i näsan och kolla så att allt var ute!

 

Mer spännande än så har inte veckan varit. Imorgon blir det badhuset med Emma och sedan Anna och Olle. 

 

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards