Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Nina Wikstedt - 19 februari 2013 18:33

Det var ju lucia firande på Emmas dagis och vi tog en massa bilder, blev ju aldrig så att vi la upp några bilder eftersom man måste censurera ansikten osv på andra barn (de som har skyddad identitet t.ex) nu tog jag en bild med mob (kort på kort alltså) blev lite suddig oxh fick redigera den lite på Emma när hon är med i luciatåget. Hon ser helt förstörd ut kraken men så kul bild! Som vi har skrattat åt den här!

Av Nina Wikstedt - 19 februari 2013 18:01

Idag på eftermiddan så hade vi lite tråktid, alltid segt efter 14 tills Håkan kommer hem från jobbet. Plockade iaf fram fingerfärgen, det var uppskattat! Först ville Emma gärna torka händerna så fort hon blev smutsig men det tog inte många minuter innan det kladdades på både mage, armar och ben! Det blev även några fina teckningar som ska upp på väggen sen när de torkat. Fick höra tråkiga nyheter igår när jag lämnade Emma på dagis. Emmas favorit Maria ska sluta. Blev lite tårögd när hon sa det för hon är helt underbar mot barnen och är en positiv människa. Känns jätte trist men men. Inte mycket att göra åt. Här kommer en bild på Emmas fina bilder!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards