Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Nina Wikstedt - 26 februari 2013 06:21

Har hittat en träningskompis! Tog ett par månader att hitta det men till slut så! Känns riktigt kul, Sanna och jag tog en promenad igår och köpte varsitt kort. Sanna kör stenhårt och köpte ett årskort, jag fegar och börjar med 3 månader. Det är ungfr den tiden jag har tränat tidigare och sen ledsnat. Det är mest för att få energi som jag börjar träna. Kommer bli perfekt under tiden Emma är på dagis. Efter att vi var duktiga och köpte gymkort så gick vi ner på stan och handlade hem ett par träningsbyxor, letade efter såna är hederliga jazzbyxor men det verkar bara finnas sådana här slimmade! Eftersom man känner sig så sjukt obekväm i det så var jag väldigt tveksam till att köpa dem men Sanna lovade att hon skulle köpa liknande så då köpte jag dem :) Så imorgon kväll börjar vi, kl 17:00 ska vi gå igenom alla maskiner med en "PT" (tjusigt va?!)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards