Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Nina Wikstedt - 27 januari 2014 19:10

Ja en liten stund på em iaf. På fm kom Sara och vi åkte till Britt Maries pyssel och pynt och jag handlade hem lite målarfärg, pensel, lim och lite dekorations grejer. Jag tycker om dekorationsblommor så jag tänkte att jag skulle göra en egen. Blev ganska nöjd, fått mer idéer nu på vad jag ska göra med nästa blomma. Nu kollar vi på Catching Fire, eller vi och vi. Mange har sovit sig igenom i stort sett hela filmen men ska väcka honom om en liten stund så vi kan kika på farmen :)

Av Nina Wikstedt - 27 januari 2014 09:17

Kan det inte sluta snöa snart? Usch, men som vi pratade lite om igår med Michaela så är det ju lite skönt att åka till Teneriffa om det är skitväder här :p visserligen i april som vi åker men fortsätter det såhär så lär det vara slaskigt och skitigt när vi drar till värmen! :) igår kväll så blev vi bjudna på köttfärspaj hos Sanna och Boda. Mkt gott! Efter mat och kaffe så gick Mange och jag hemåt för att kolla på Farmen! Vad spännande det var igår, var jätte nervös där ett tag att Cornelia skulle åka ut men så glad att hon blev kvar! Bästa var att se Ulrikas sura min haha ;) Nu fixa håret och dona lite innan Sara här av sig. Vi ska till Britt Maries pyssel och pynt och shoppa lite pyssel grejer :) kanske att man köper hem lite trä grejer också som man kan måla och pynta! Åh, nu fick jag lite idéer! :D

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards