Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Nina Wikstedt - 2 mars 2014 19:45

Den här febern har verkligen gått upp och ner hela den här veckan. Ni som känner mig vet att jag har svårt att sitta still så så fort jag har känt mig piggare så har jag tyvärr hittat på massa saker fast jag egentligen borde ha vilat den där extra dagen. Och som straff för att man har hållit igång så kom febern tillbaka. Igår kväll och idag har det varit som värst. Låg till och med och grinade förut så Mange fick trösta mig för att jag är så less på det här att inte orka ngt och bara vara sängliggandes typ. Ibland får man tycka lite synd om dig själv haha! Sen kom Emma hit för ca 2 timmar sen, vi har ätit tacos och myst lite och nu somnade hon bredvid oss i soffan. Bära in henne till hennes säng strax och sedan kolla på farmen! Hoppas Janne slår fikri! Ledsen för ett trist inlägg men de här dagarna har det inte alls hänt någe roligt.

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards