Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Nina Wikstedt - 11 mars 2014 19:46

Funderar på allt möjligt ikväll. På livet, vem man är, vem man vill vara och vad man har och inte har och vad man vill ha. Ja, allt runtomkring. Är väl hormoner som spökar runt i huvudet på en. Egentligen har jag det mesta man behöver. Men ett jobb skulle inte alls sitta fel. Tror det är det som spökar för mig just nu. Har alldeles för mycket fritid och för lite att göra. Känner att energin inte alls är på topp heller. Men sen ska man väl inte klaga, finns de som har det mycket mycket värre. Men sen kan man ju vända på det och se att det finns även folk som har det mycket mycket bättre ;) Nä farmen dags nu och sen sons of anarchy. Det skingrar nog tankarna lite!

Av Nina Wikstedt - 11 mars 2014 08:34

Har kommit in i en riktig bloggsvacka. Har varit sjuk och sen är det en tråkig årstid då det inte händer så mkt och finns helt enkelt inte så mkt att blogga om. Inte lusten heller. Men nu de senaste dagarna har man fått lite mera energi när solen lyser och värmer! Börjar bli dags att sommarpimpa balkongen ju! Ska införskaffa mig ngn ställning som man kan ha ståendes där och plantera en massa blommor, smultron och kanske ngt annat ätbart. Kan vara kul för Emma med och vara med och plantera och se det växa. Teneriffa resan närmar sig med stormsteg! Ca 1 månad kvar innan vi åker. Allt är förberett och klart för min och Emmas del iaf. Mange behöver nog införskaffa sig några par shorts, säljs det sånt än?

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards