Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Shopping!

Av Nina Wikstedt - 27 augusti 2012 09:05

Har haft en riktigt kul helg! I fredags var jag på tjejträff hemma hos en vän/arbetskompis. Vi hade tjejträff och alla hade med sig lite mat så det blev lte utav en buffe.

Det som var synd var att jag var/är förkyld så jag käde ingen smak överhuvudtaget...Synd för det såg skitgott ut!

Hade iaf supertrevligt och sedan blev det även en utgång och då blev det till Nöjespalatset som nuförtiden känns som San Marino med stort dansgolv typ...Det kändes som att man var lite felplacerad iaf! 

 

Lördag så åkte jag och Madde till Norrköping med Emma och busade på Busfabriken! Först till en början så var Emma lite blyg och ville inte göra så mkt och en annan tänkte jaha...120 spänn åt skogen. Men sen jäklar kom hon igång och vi åkte rutchkana flera gånger om och hon cyklade och klättrade och sprang runt. Jätte kul!

 

 

 

Efter Busfabriken så tog vi bilen mot Ingelsta och för en gångs skull så hittade jag massor! Hösten är bra för man hittar så himla mkt fint i butikerna!

 

Vi kom inte hem först på kvällen och då var man helt slut. Dels så var man bakis och sen Busfabriken och shopping...

Men det gick!   

 

Söndan så satt jag mest vid datorn och klickade hem lite vinterkläder till Emma på Tradera. Så jag vann ngra budgivningar på en pop overall och en Didrikson + extra regnkläder nu till hösten och vinterskor. Nu fattas bara ett fodrat regnställ. Men känns jävligt skönt att ha allt det där klart nu!

 

Idag så ska jag hem till Ann-Sofie och titta på en växa säng. sen ikväll är det tvättstugan...Har sjukt mkt tvätt (igen)

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Wikstedt - 21 september 2017 09:10


Inte ofta man har en lugn stund numera. Clara är lämnad på dagis och Vilgot sover. Om ca 1 timme så kommer farbror Jonas och passar barnen medans jag ska till frissan. Blir färg och klipp! Är så himla välbehövligt för topparna är jätte slitna och hå...

Av Nina Wikstedt - 6 september 2017 14:00


Idag var vi på BVC på 6-månaders koll. Läkaren började besöket med att säga hej till Vilgot och då brast vilgot ut i tårar. Därefter när läkaren tog av blöjan på Vilgot så bjöd han på en rejäl brakare! Tji fick du tänkte väl lilleman haha. Allt såg i...

Av Nina Wikstedt - 2 september 2017 20:43

Lång tid sen det blev ett inlägg här. Nu har sommaren svischar förbi och den går som alltid för snabbt. Emma har börjat i förskoleklassen och känns så himla stor helt plötsligt! Hon har fått många nya vänner, trivs med fröken och den nya miljön. Clar...

Av Nina Wikstedt - 17 juli 2017 19:40

Claras första ord till mig imorse var -Lala äta tacos till middag. Sagt och gjort. Det blev tacos till middag, var inte alls helt fel och det var riktigt längesen vi åt det. Förmiddan åkte vi ut till ett kalkbrott och bredvid där finns det massor med...

Av Nina Wikstedt - 16 juli 2017 17:01


Idag har vi inte gjort allt för mkt hemma. Mange vaknade upp vid lunch då han var ute med några kompisar igår/inatt och härjade. Så han är rätt sliten haha. Jag är nog seg av vädret, varit grått och regnigt i stort sett hela dagen. Innan Mange drog i...

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards