Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Nina Wikstedt - 7 mars 2012 09:58

Som jag har skrivit tidigare så har Emma varit dålig nu sedan en vecka tillbaka ungfr med rethosta, feber osv.

Nu är hon på bättringsvägen men nu så har jag åkt på den här förbannade influensan. Eller det var ett par dagar sedan och igår slog det till som värst! Såklart så var det en sådan dag då det är massor att göra! På fm stressade jag med tvättstugan och vid 12 kom Håkan hem så vi kunde åka till Stockholm för att fixa mitt pass (Är finsk medborgare så då måste man åka dit för att få ett nytt pass) 

När vi väl ska köra hemåt igen så hamnar vi mitt i rusningstrafiken och mitt i allt det där så spyr Emma. Antagligen så blev hon lite åksjuk bara för sen var det bra. Så höll på att byta på henne och torka rent henne och bilen och därefter tog vi en välbehövlig paus på IKEA i kungens kurva. Där fick Emma leka av sig lite medans jag och Håkan satt och pustade ut. 

Då slog febern till på mig, fy så jag mådde då! Hade ingen större lust att kika igenom Ikea ens så vi gick igenom snabbt och åkte sedan hem. 

Sen ska Håkan få payback nästa gång han är sjuk!

Jag mådde skit dåligt igår på grund av febern och jag ber Håkan om något så lite som att hämta ett glas vatten men får ett NEJ, han orkar inte för att han har ont i ryggen!

Jag då?! Jag har feber och mår skit! Nä, det där ska jag komma ihåg när han ligger och är sjuk nästa gång. Tänker inte vara snäll och ta hand om honom.

Moahaha... 


Nu plocka i köket innan Emma vaknar från sin skönhetssömn.


 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards