Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Nina Wikstedt - 14 mars 2012 15:34

Nu är det riktigt härligt att vara ute! Även om man inte varit det så mycket som man skulle vilja. Den här förkylningen som inte vill ge med sig gör en riktigt seg. Har svårt att komma igång om dagarna men ibland så får jag små energi kickar som gör att jag orkar pallra mig iväg en stund. 

Igår åkte jag och Cia till Vingåker och badade i badhuset med våra små.

Väldigt uppskattat var det! Så fort vi gick från bassängen så började Emma gallskrika, hon ville inte gå upp! Hon plaskade för fullt och hade jätte roligt!


   



Sen så har vi gått ett par gånger till sjukhusparken och lekt lite. Emma tycker det är jätte intressant att titta på när de större barnen leker.





Bilden högst upp satt hon och kikade på de andra barnen. Hon satt så en bra stund!



Idag ska jag försöka pallra mig iväg till solariumet och få lite färg på den bländvita kroppen.

Sköt om er!


  



Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards