Alla inlägg den 14 december 2013

Av Nina Wikstedt - 14 december 2013 11:57

Vissa dagar så skulle man vilja vara helt isolerad från människor. De här senaste dagarna har varit sådana för mig. Känt/ känner mig så otroligt lätt retlig och blir irriterad på ingenting. Tålamod på noll! :( men lite trevligt har man iaf haft det på fm, tog vagnen bort till hoppis och skuttis. Var termin avslutning så den sista kvarten bjöds det på Julfika :) nu är vi hemma och ska bara vara en liten stund innan vi ska iväg på kalas hos Manges bror som fyller 40 nu snart :)

Av Nina Wikstedt - 14 december 2013 08:29

Igår åkte vi till ö&b och köpte gran, såg i reklambladet att det fanns granar för 99 kr. Bara att slå till! Faktiskt jättefin för det priset! :) Sen blev det julgranskulor i alla möjliga färger som Emma valde förstås :) totalt så landade det på 204 kr. Helt ok för en julgran med pynt. Så igår hade vi riktigt fredagsmys här hemma med att klä granen. Var så mysigt så! Men pillrigt att fästa fast alla snören i kulorna... svor några ggr när man höll på!

Nu strax blir det julkalendern och sedan lite tvättstuga innan det är dags att röra sig mot hoppis och skuttis.

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards