Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Nina Wikstedt - 17 maj 2013 19:54

Blev en sväng ner på stan förut för att köpa glass och sallad, fick så jävla ont av skorna då! När jag kom hem hade jag fått fetaste blåsorna på tårna :( Aj aj aj...

:)

Av Nina Wikstedt - 17 maj 2013 16:50

Varmt och skönt idag! Har suttit på balkongen i stort sett hela em och solat och lyssnat på Spotify, lyssnar på Amaranthe och laddar inför kryssningen som är nästa fre! :) Kört även med lite ansiktsmask i ansiktet och målat naglarna, bara hårfärgningen kvar men den tar jag nog under helgen... Blir typ mohognybrunt nu, längesen jag hade det men det ska nog bli bra.

Av Nina Wikstedt - 17 maj 2013 07:40

Hörde ett jävla tjutande igår kväll! Läste på fb med under morgonen att typ hela stan hörde det där... Någon skrev att det var ett tåg som backade men brukar tåg låta som ett jävla krigslarm när de backar, och så högt dessutom? Jaja, krig verkar det inte ha blivit iaf vad det verkar som :) Strax är det dagis lämning sen hem till goa Ann-Sofie på besök :) Sen blir det stan och fixa en del... Måste ha nya underkläder! Är det någon som tycker att det är kul att lägga pengar på det?! Jag köper på mig kanske 2-3 bhar och sen nöter jag ut dem tills det är dags för nya... Är dyrt, inget som syns men ändå ett måste! Tråkigt! :p Sen ska jag köpa den här superbraiga ansiktsmasken som Sanna tipsade mig om! :) Så ser dagen ut och imorrn är det Eurovision! Har inte kollat på delfinalerna under veckan, trist att ha hört alla låtar innan tycker jag då det sänker spänningen lite :) har bara hört Sveriges bidrag så det ska bli kul :) Ska ladda med tacos här hemma och massa godis!!!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards