Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Nina Wikstedt - 2 juni 2013 09:49

Igår kväll så blev det en riktig slappar kväll hemma! Under dagen så hade jag, Emma och Sanna varit på Ica och hyrt Ego filmen enbart för att han som har huvudrollen är så sjukt snygg! Sedan hämtade jag ut 2 stora paket som blev alldeles för jobbigt att bära hem så då drog vi skiten i en kundvagn hela vägen hem. Vad folk tittade haha! Nu står den så fint i klädkammaren. Perfekt att ha lite som förvaring ;) Senare på kvällen så drog vi igång Avatar. Håkan har köpt en 3D tv så så är ju Avatar ett måste! Sanna och jag tyckte till en början att 3D effekterna inte var så överdrivet bra men vi konstaterade att bilden var bra och skarp. Efter ca 30 min så visade det sig att vi ite hade satt igång 3D glajjerna (dum och dummare kollar på film) och när de var igång då blev det riktigt häftigt att kolla på filmen! :) Orkade inte kolla klart så idag måste man hinna med det också :)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards