Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Nina Wikstedt - 11 juni 2013 17:24

Hela dagen har varit helt perfekt! Fm gick i ett och sen var det dags att hämta hem Emma från dagis och det var en trött tjej jag fick med mig hem! Hon höll på att somna vid maten och bad om att få sova, det hör inte till vanligheterna! Efter vilan så cyklade vi till Linnea och åt lite fruktsallad och Emma och Alice lekte lite i sandtunnan :) När vi tjattrat klart där så cyklade vi hem igen och gjorde lite äppelpaj med vanligvisp och jordgubbar! En varm och härlig måndag kan inte bli så mkt bättre!

Av Nina Wikstedt - 11 juni 2013 05:27

Kul och vakna 4:52 och känna sig klarvaken! Försökte somna om men inte trött på en fläck! Så vad gör man uppe så här dags när man inte ska till jobbet? Igår kväll fick Emma besök av Casper som är 1,5 år. Hon var riktigt snäll mot honom. Man ser att hon förstår att han är mindre för hon blir inte sur när han tog leksakerna ur händerna på Emma och hon ropade på honom och skulle även försöka natta honom i sitt grodtält och de lekte doktor och sen avslutades daten med att Casper kramade om Emma framför My little ponny :) Det var däremot inte så uppskattat av Emma! Haha... Ryggen kändes ok igår, trodde det skulle kännas mer eftersom läkaren var där och karvade bort det där födelsemärket igår. Gick ju så himla fort! Tog 15 min bara, det som var värst var bedövningssprutan sen var det bara att vänta tills läkaren var klar.

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards