Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Nina Wikstedt - 4 juni 2013 17:09

Blev bjuden på tårta idag, var inte alls så tokigt! Hela dagen har gått i ett! Längtar till kl 20 ikväll då Hart of Dixie börjar igen! :)

Av Nina Wikstedt - 4 juni 2013 07:34

Hade en mycket märklig dröm inatt! Drömde att jag hittade ett barn som var i 10-års åldern som precis hade dödat en vuxen kvinna. Kvinnan låg på golvet och barnet satt på huk över kvinnan och hade rispat hennes armar och ben med en kniv så der hade runnit massor av blod. Ett illa luktande blod som var mörkrött med en grön nyans (i drömmen betydde det att hon var väldigt elak) därför barnet hade dödat den där kvinnan. Drömmen var inte läskig så jag ser den inte som en mardröm men jag tycker den var märklig just för att den var så detaljerad. Jag kunde till och med känna den där kvinnans illa luktande blod. Läste nyss på nätet om vad drömmar om blod betyder och det var ju inte alls bra! Tydligen så kommer mina vänner svika mig, eller ens käresta som det stod att svika mig. Sen var det massa annat med. Man får hoppas att ingen utav mina vänner kommer svika mig! :) Det var ju trots allt bara en dröm :)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards