Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Nina Wikstedt - 7 oktober 2014 16:19

Ansträngande att ens andas haha... Så trött känner jag mig. Idag har jag fortsatt med min städning. Bäddat rent i sängen, tvättat 3 maskiner tvätt och städat av i kylen. Vilken skillnad det blev! Mange och jag var ute i Valla hos svärisarna för att fira Lenas födelsedag... Lite osäker på vad hon fyllde men lite fika blev det iaf och hon fick en blomma. Snart kommer Emma och Håkan hit. Vi ska beställa skolkort, företaget som fotade har krånglat som tusan. Vi har inte fått varken användarnamn eller lösen och de har inte gett mig tillgång till lösen osv men Håkan har det så vi sa att det blir smidigast om vi beställer tillsammans så det inte blir 2 beställningar =
Större risk för fel! Håller även på att fixa en syskon fotografering för bebis och Emma. Tänkte att man ska göra Canvas tavlor så väggarna hemma blir lite mer personliga.

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards