Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Nina Wikstedt - 24 oktober 2014 17:32

Fyllde i söndags och fick fina presenter och ett fint firande fast jag inte hade räknat med att fira ni födelsedag. Fick iaf en kaffemaskin och ett presentkort på Colorama. De har ju massor med tavlor där och jag har velat fixa med väggarna i vardagsrummet ett tag så det här var ju Perfa!

Så himla Fulsnygg och skaffar jag en hund någon gång så blir det någon liknande som tavlan :)

Av Nina Wikstedt - 24 oktober 2014 15:47

I veckan har vi även blivit bjuda på lunch hos svärisarna och bjudit Sara, Johan och Rasmus på mat. Idag så blev det en tur till BVC för att väga Clara. Hon har gått upp över 100 gram på 4 dagar och växt 2 cm sen hon föddes. Känns skönt att veta att hon får i sig det hon behöver, är lite orolig då amningen krånglade sådant med Emma. Nu ska jag fortsätta att titta på Barbie film med Emma och fika lite, pepparkaka och mandariner. Är så att man får lite jul känsla! :)

Av Nina Wikstedt - 24 oktober 2014 15:31

Dagarna bara springer iväg! I veckan så har jag fikat med Ann-Sofie och sedan har Mange och jag varit på factory outlet och handlat lite bäbi kläder som är designade av Lasse Åberg, de här troll kläderna. Så söta så! sedan har det varit loppis på sandbäcken och där gjorde man en del fynd! Svårt att hitta fina kläder i Emmas storlek då det mesta är så nött och välanvänt men hittade en stickad kofta från Missoni för 20 kr och en Bamse pyjamas.

Till Clara hittade jag lite mer.

Allt i storlek 56. Får se om hon hinner använda allt ;)

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards