Alla inlägg den 1 november 2014

Av Nina Wikstedt - 1 november 2014 07:47

Igår upplevde jag en sån där dag som jag fasade inför innan jag blev 2-barns mamma. Jag var själv med en "gnällig" Clara som troligtvis hade magknip och kom bara till ro om hon fick ligga i famnen vilket betyder att man inte fick någonting gjort och sedan var Emma på sitt humör då hon har knäck i öronen och gör tvärtemot det man säger.

höll hela fm på och jag var på as dåligt humör och det gick ut över Emma eftersom jag var trött och hon inte lyssnade på och var på det där humöret så ingenting var bra och ja...Dåligt samvete för att man inte känner sig som en bra förälder och inte räcker till. Jag förstår Emma med att hon blir på det humöret och söker uppmärksamhet då jag har Clara i famnen mycket men ja...Man orkar inte vara pedagogisk och perfekt hela tiden. Mange var iväg och fixade sin bil hos Jonas för i torsdags så var det en gubbe som backade in i bilen. Eller vi båda backade ut samtidigt och han såg inte oss och vi såg inte han och det resulterade i en buckla på bilen så det var Mange och fixade till. Skönt att ha det gjort. 

Sedan så har vi fotat Emma och Clara hos Johanna Heljedal. Har sett många på facebook som varit hemma hos henne och fotat sina barn och hon tar så fina bilder.

Väntar med spänning på bilder på mailen som vi sedan ska välja ut som hon kan fixa till sen.

Lägger upp lite bilder på här på bloggen som hon delat med sig på fb. 


     

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards