Alla inlägg den 3 november 2014

Av Nina Wikstedt - 3 november 2014 07:11

Förra veckan var en sån där vecka som man helst bara vil glömma. Sjukdomar och utbrott och dåligt tålamod. Det enda negativa som hänger kvar från förra veckan är det fruktansvärda dåliga samvetet om att inte räcka till. 

Jag vet att det är vanligt med lite avundsjuka och jag hade räknat med att Emma skulle söka lite mer uppmärksamhet men jag inte väntat mig att man som mamma skulle ha så dåligt samvete. Nästa gång Emma kommer till mig så hoppas jag på mer tålamod från min sida och mindre trots från hennes sida. 

Om inte annat så hoppas jag på att man kan mötas på mitten någonstans. 

Som rubriken lyder, nya tag!


Har klickat hem lite nya kläder nu när man inte ser ut som en mumin mamma längre om buken   


           


Inte likt mig att handla så mkt på en och samma gång men ibland får man unna sig, speciellt efter en graviditet då garderoben behöver uppdateras!

Den här veckan innehåller hittills storhandling, besök av Michaela någon eftermiddag och besök på bvc, läkarundersökning och väga+mäta Clara. 

Sen på fredag kommer Emma hit, får se vad man hittar på i helgen. Nu har det varit många lugna helger så vill gärna hitta på ngt men vad?




Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards