Alla inlägg den 18 november 2014

Av Nina Wikstedt - 18 november 2014 18:57

Så mycket jag vill göra men orken räker inte till. 

Om den här orkeslösheten sitter i om ett par månader så måste jag ta tag i det och kolla upp det. Nu beror väl det delvis på att man är uppe om nätterna och att man har en liten bebbe att ta hand om + en energisk 4-åring varannn vecka. 

Men så fort jag tänker eller planerar att göra något är det som att energin försvinner genom att bara tänka tanken på att t.ex som idag att baka lussebullar. Har allt hemma men tar mig inte för fast jag vill. 

Sen vet ju alla som känner mig att jag har myror i rumpan och tycker om full fart. Så fort jag har en dag inne eller en dag där jag inte gör ngt vettigt så får jag dåligt samvete. 

Kan iofs skylla energibristen på årstiden med, nu är det mörkt nästan hela tiden. 

Nu sover Clara så jag ska utnyttja tiden nu och vika tvätt i lugn och ro. 



Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards