Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Nina Wikstedt - 15 augusti 2014 11:10

Så har hela den här veckan varit.Men har ändå tvingat mig själv att göra saker, blir så lätt uttråkad om man bara ska ligga och halvslöa hela tiden. Fixat i Emmas rum och monterat ihop en hylla, möblerat om och plockat iordning bland alla hennes grejer, hängt upp gardiner och städat mm. Tvättat ännu mera bebis kläder och vikt iordning i garderoben, bäddat iordning i liggdelen till vagnen. Det enda som är kvar är nu att montera ihop spjälsängen och bädda den, sen är allt färdigt förutom själva huvudpersonen som ska utnyttja allt det där. Men h*n får allt ta och växa till sig i magen ett par veckor till. 

Varit på möte på ams denna vecka med, ska börja på sån här jobb coachning nästa ons och det håller på i 6 veckor. Har jag något att göra men det känns i nuläget som att det inte kommer ge mig så mycket eftersom jag i princip efter den utbildningen ska gå på föräldraledighet ett tag. Men vi får väl se. 


Idag drar Mange iväg till Dalarna och är borta hela helgen, blir en lång helg då jag inte har så mkt inplanerat. Blir iaf tacos hos Sanna och Boda. Så mycket är bestämt. 



Ovido - Quiz & Flashcards