Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Nina Wikstedt - 27 augusti 2014 14:40

Igår i Eskilstuna så hade jag mitt andra läkarbesök om att få ett planerat snitt. Har aldrig någonsin varit med om ett sånt dåligt bemötande av en läkare. Hon fick mig att känna mig obekväm, ifrågasatte mig om massa saker och ja, jag orkar inte rabbla upp allt men det va en otrevlig timme men till slut så fick jag mitt planerade snitt som kommer ske antingen fredag 10 oktober eller måndag 13 oktober. Får hem en tid på posten om ca 1-2 veckor. Är lite nervös för nu känns allt så nära! Var på bm besök idag och bebisen ligger med huvudet neråt, fortfarande ruckbart men ändå. Barnmorskan hjälpte Mange att känna var huvudet var med. Sf måttet var på 28. Med Emma i denna vecka så var sf måttet på 30. Tror på en liten bebis iaf. 

Energin är inte på topp idag, skit trött och försöker samla kraft till att få något gjort men lyckas inte. Igår handlade jag lite höstkläder till Emma också. Hon ville gå på bebis avd och handla till bebisen så hon roffade åt sig massa rosa (hon är helt inne på att det är en flicka) Till slut så koncentrerade hon sig på sin shopping och det blev ett gäng söta och fina plagg som kommer bli bra till hösten. 

Fundera ut dagens middag sen som sagt försöka samla lite kraft så ngt blir gjort!

Ovido - Quiz & Flashcards