Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Nina Wikstedt - 17 januari 2015 15:17

Var till badhuset idag med Mange, Emma och Clara. Det var första gången i badhuset för Claras del och hon njöt verkligen i vattnet! Inte ett enda ljud och efter en stund upptäckte hon att hon hade hur mkt yta som helst att röra sig på så hon sprattlade med armar och ben så det skvätte! En förälder sa att han aldrig sett en bebis så tillfreds med att vara i vatten. Lite över en timme sprattla hon runt innan det fick vara bra. Emma och jag kollade på väggen om sim märken för att se vad man skulle klara av för att få baddaren. Så vi tränade på det och det var inga bekymmer, man skulle "koka kaffe", doppa huvudet under ytan 5 ggr, hoppa från en kant 5 ggr sen var det ngt mer som jag inte kommer ihåg. Emma var så duktig och orädd. Stolt mamma!

Det ska vara en grön med men den fanns inte. Nästa besök ska vi kämpa med att få den gula baddaren :) Nu sover båda barnen, ska väcka Emma strax så hon inte somnar alltför sent ikväll. Vika tvätt, småplocka lite och när Mange kommer hem från bandyn ska vi till Jonas och Michaela och tjattra lite.

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards