Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Nina Wikstedt - 30 januari 2015 07:03

Har upptäckt att Clara har fått lite av vad jag tror en favoritlåt. Vi har gått på babysång nu 3 gånger på Kulturhuset. Det är verkligen kanon där! Barnen får upptäcka massa instrument (är för barn upp till 1 år) de som kan får klämma och känna och de mindre får lyssna på såna här små pling instrument och så är det en massa sång och en sång som jag märkt att hon fastnat för är -ärtorna rullar. Då blir hon först koncentrerad och sen skiner hon upp. Idag så är det babymassage för Claras del på BVC. Ska bli mysigt och roligt att få lite massage tips! Lilla eller nuförtiden vill man säga stora Emma, kommer hem idag. Vi ska baka lite inför morgondagen kalas. Tårta ska bakas men det gör jag imorrn bitti. Sen har Mange varit snäll och köpt skridskor till henne så det blir nog en sväng till Backahallen med i helgen. Ser fram emot en vecka med alla samlade. Blir så tomt och tyst när Emma inte är här! Sen får vi hoppas att vi håller oss friska med! Är trött på dagis baskiluskerna nu!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards