Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Nina Wikstedt - 23 januari 2015 08:55

Än så länge är det bara jag som är febrig. Mange knaprar alvedon av någon anledning för halsont men alla har vi våra kurer ;) 4 gången som vi är sjuka nu på kort tid! Förstår inte. Så idag blir Clara och jag hemma. Annars så har denna vecka varit kanon! Emma har fått plats på dans skola, varit på kyrkans barntimmar, åkt en massa pulka nu när snön kommit och i tisdags var hon på 4 åra kontroll på BVC. Sköterskan blev så imponerad av Emmas tal att hon hämtade en annan sköterska som fick lyssna på henne. Då blev jag stolt! Fick även svar på Emmas tillfälliga stammande och det beror på att eftersom Emma är så duktig i talet så letar hon efter fina ord och när hon lett etter det fina ordet så hakar (stammar) hon upp sig. Sen fick hon rita en gubbe och där låg hon på en 6 årings nivå. Emma fick göra en massa saker och fick iaf veta att Emma är en mkt klok tjej som inte kommer ha några bekymmer med skolan sen. Clara har lärt sig att rulla ett halvt varv, bara så där helt plötsligt på babysången igår :) blev så glad! Nu ska vi mysa vidare här i soffan!

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards