Alla inlägg den 5 december 2012

Av Nina Wikstedt - 5 december 2012 10:28

Kom ju lagom med snö till första advent. Då blev det en tur på stan för att titta på julskyltningen, Emma var iväg med Håkan så superkul var det ju inte, fanns lite för barnen som säkert hade varit roligt för Emma som t.ex ponny ridning och sen fick man ju åka med i släden. 

En själv sätter sig ju inte direkt och åker släde haha...

 

Igår så blev det en tur till sjukhusparken för att åka pulka, Emma blir mer och mer förtjust i snön! Sjukhusparken har perfekta små backar att åka i!

 

Annars så är jag på jakt efter vinterskor! Har inga bra, just nu går jag i tunt fodrade höstskor som läcker. Inte så kul.

Och hitta skor är ju inte det lättaste! Speciellt inte när man har storlek 35, fär då är ju allt på vuxen avdelningen för stort...

 

Nu har jag föresten bestämt plats för min tatuering, täntke tatuera in Emmas namn typ strax udner örat fast lite längre fram...Ja, hursom så lägger jag ut bild när den är på plats. Har inte bokat tid än men hoppas kunna göra tatueringen denna månad!

Som en julklapp till mig själv kan man ju se det som!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards