Alla inlägg den 21 december 2012

Av Nina Wikstedt - 21 december 2012 21:00

Det där med att trängas med en massa folk och stå i långa köer är absolut inget för mig, har verkligen inget tålamod. 

Jag började julhandlingen kl 10. Kom hem 16:15 och var helt färdig! Men då hunnit med massor, köpt julklappar, storhandlat, klippt mig, hämtat Emma på dagis och sedan handlat på bolaget.

 

Igår föresten så öppnade jag och Håkan varandras julklappar. Det blev så efter att en vän hade råkat försäga sig om vad Håkan skulle få och jag visste typ vad jag skulle få av Håkan så då sa vi det att eftersom vi båda vet vad vi ska få så kan vi lika gärna öppna dem! 

Håkan fick en Tassimo kaffemaskin, han blev supernöjd! Så det första vi gjorde var att göra en varsin kopp varm choklad i den.

Jag fick en hårfön från ghd.

Fick en platttång från ghd i födelsedags present så Håkan tyckte att det skulle matchas med en hårfön. 

 

Kan verkligen rekommendera dessa!

 

 

 

 

 

Lite dyrt men det är så värt pengarna när man väl börjar använda dem.

 

 

 

 

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards