Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Nina Wikstedt - 7 februari 2012 14:37

Om det blir tillökning här ganska snart så har jag hittat min drömvagn! Så jäkla cool.

Bugaboo Donkey.

En syskonvagn som verkar hur smidig som helst!


 


Man kan ändra om vagnen lätt så att bara ett barn kan sitta i den osv.


Gå in på youtube och sök på Bugaboo Donkey Memo  

Lite dyr kanske, 12 000 får man vara beredd att punga ut för denna magiska vagn! 




Av Nina Wikstedt - 7 februari 2012 11:52

Man lockas nu av alla resebolag som gör reklam för resor.

Man får hem reklamblad om olika resmål osv...Extra sugen blir man ju att åka till värmen nu när det här monsterkylan kom!

Har ringt idag och kollat upp vaccination så senast 1 månad innan ska man vaccinera (beroende på vart man ska förstås) för Hepatit A+B.

Det ska ordnas med pass till Emma och mitt måste förnyas och kom fram till att förberedelserna för att ens komma iväg blir dyra! 

Men iväg ska vi!

Så ni som har reste med småbarn, vad tycker ni är bra och viktigt att ha med? Och bra att tänka på.



Va igår iväg till BVC och vägde Emmaskrutt och nu har hon gått upp i vikt. Känns kanonbra! 

Vi stannade kvar på bvc en liten stund så Emma fick leka av sig sen gick vi hemåt och tog det lugnt resten av dagen. 










































































 


Emma har sjukt långt hår nu! När hon har mössa på sig så ser hon ut som en 4-åring bakifrån av allt hår som hänger ned för ryggen...Ja, om man bortser från att hon är liten i sig då.

 



Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards