Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Nina Wikstedt - 23 februari 2012 15:15

Att lite sol kan göra så mycket?!

Har varit på riktigt bra humör hela dagen, har massa energi! Det är ju nu man skulle ta sig ut för en promenad men det är jag alldeles för lat för  


Ingen har väl föresten missat att kronprinsessan och Daniel fick en liten dotter tidigt imorse?

Jag tycker sådant är jättekul och gillar att vi har en kungafamilj.

Det enda jag tycker kungafamiljen är lite larviga med är att de är så fruktansvärt hemlighetsfulla med ALLT de gör.

Självklart ska de få ha sitt privatliv men det känns som att man inte vet ett skvatt om dem.

Vi får se om jag och Emma är med i kuriren imorgon för imorse när jag var på öppna förskolan på Sandbäcken så kom det dit en reporter som skulle göra ett repotage om just att det kommit en prinsessa och ville därför intervjua småbarnsföräldrar om vad vi tycker om monarkin och vad vi skulle tipsa Victoria och Daniel om första tiden.

Mitt svar var givet. 

-Ta det lugnt och NJUT! 

De knäppte även lite bilder på Emma så hoppas det kommer med en bild i kuriren imorgon, vore kul!


Ska klura ut middagen. Lutar åt fisk, potatis med äggsås... Då blir sambon glad också  


 


Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards