Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Nina Wikstedt - 13 februari 2012 19:13

Då är resa till Turkiet bokat och klart! Det blir våran första utlandsemester med barn! Det ska bli spännande och ni som känner mig vet ju att nu börjar planerandet och jag ÄLSKAR att planera! 

Så nu är jag verkligen på jakt efter en liten, lätt och smidig resevagn! Lite sommarkläder, man hittar nog det mesta i Nävertorp på loppisen där....Lite badkläder till Emma och mig själv! 

Usch, det där med att prova badkläder till sig själv är ingen höjdare!


Här är hotellet som vi ska bo på. 


   


Nu ska jag plocka undan här i köket efter den lilla "Terrosisten"   



Av Nina Wikstedt - 13 februari 2012 07:49

Då vaknar man pigg och glad till den här nya veckan! Härligt värre!

Wohoo! Extra energi då man nyss hinkat i sig kaffe med. 

Igår em så hann vi med att kolla på Tobias Gustavssons utställning på Starrvägen. Först när vi kom dit så kollade vi på de 5 olika rummen han hade byggt.

Teman i de olika rummen var plast, el, metall, trä och hm...det sista minns jag inte...

Men iaf man tittade in i de olika rummen och kunde inte riktigt se konsten i det.

Men sen gick vi och tittade på bilderna han hade tagit med modeller som poserar i dessa rum och det var wow-känsla över bilderna!

Häftigt att se!

Det hade kommit någon från tidningen Succe och fotat så vi får väl se om han kommer med i tidningen där sen.

Sedan gjorde vi en supergod middag här hemma. Pannbiff, potatis och kantarellsås...Mumma!

Så jäkla gott med husmanskost så det finns inte. Jag föredrar husmanskost framför ja...vad ska man ge som exempel...Ja, thaimat osv.


Sen bjuder jag på en bild på min lilla fisk!


Ha en bra dag! Nu ska jag leta vidare efter en resevagn som vi ska ha i Turkiet i maj!

Någon som har en till salu?  

Presentation


Mitt namn är Nina och bloggar om min vardag med småbarn.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards