Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Nina Wikstedt - 10 juli 2012 18:47

Så kan man beskriva att jag såg ut när jag cyklade hem från jobbet idag! Det duggade lite när jag började cykla och tänkte att cyklar jag tillräckligt snabbt så slipper jag iaf bli dyngsur...Skulle inte ha tänkt ngt alls för ca 3 min senare så vräker regnet ner! Halvvägs till dagis slutade jag bry mig om hur blöt jag var. När jag kom in till dagis så plaskade det om mina skor och håret var som klistrat mot ansiktet...

Finns inget så obehagligt som att ha på sig blöta kläder!

 

Var skönt att komma hem idag iaf!

Emma verkar ha somnat för natten nu, det gillas! Hon är alldeles för kvällspigg för hennes eget bästa. På mornarna får man väcka henne och eftersom hon inte sovit klart så är hon inte ofta så glad heller...

 

Känns iaf skönt att ha egentid. Är på skumt humör ikväll och känner mig lite nedstämd men varför vet jag inte. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Men skönt att bara sitta i sina funderingar för sig själv, kanske kommer jag fram till något bra till slut?!

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards