Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Nina Wikstedt - 13 juli 2012 18:42

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i min tatuering som jag tänkt för ryggen i flera års tid!

Chrille och jag möttes på stan idag för att gå in på Wicked Tattoo tror jag att det heter. Fick bra känsla direkt för stället och han som tatuerar. 

Jag hade en bild av en stor tatuering med många blommor från svanken upp mot axeln. Han kom med ett förslag om att göra några få stora blommor ist och det låter ju aningen bättre så blir det inte så plottrigt! Nu efter sommaren så ska det göras, ingen ide nu under sommaren. 

 

 

 

Denna hade jag tänkt mig, med fler blommor, utan stjärnor och sen ska själva blomman vara ljusrosa.

Tror det kommer bli skitbra!

Kommer bli 2 sittningar och ja...Vi får se hur man ska lyckas stå ut med smärtan...

Fast har man klarat av en förlossning utan att dö av smärta så ska man väl klara av att tatueras haha...

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards