Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Nina Wikstedt - 17 juli 2012 20:06

Helgen som var gick fort, det gör det ju alltid när man har några dagar ledigt! Först var det torsdag kväll sen svisch så var det måndag morgon igen! Schemat är guld som jag går på! Synd att det bara är 1 vecka kvar på det. Idag är jag på ganska gott humör! Frågade om jag kunde få ta ledigt ett pass vilket innebär att jag då är ledig hela vecka 31 och jag hittade någon som kunde hoppa in ist för mig så jag fick ledigt! Yeeyyy! Hoppas på massa soooool!

 

Just ja, helgen gick ju fort ja. Vi åkte till Gröna Lund tidigt på lördag så vi verkligen skulle hinna med allt som man vill hinna med när man är iväg dit.

Emma var på strålande humör hela dagen lång! Vi hade petat i henne åksjuketabletter just in case...

På Grönan var hon superglad och var överlycklig över att få åka karusell. Sen blev ju lyckan total när hon åkte förbi en och man vinkade. Skitkul att vinka tillbaka! Så underbar!


Håkan vann en stor Dumle, mycket gott! Ewe vann en stor Marabou kaka    Vi strosade mest runt och lite då och då åkte man en karusell...Blir ju inte lika mkt åkande när man har småbarn med sig. Men sällskapet erbjöd sig med att passa Emma medans jag och Håkan åkte lite   

Vi hade tur med vädret också, mindre kul för dem idag som var på Grönan såg jag... Haglade tydligen + att blixten slog ner i Fritt Fall...

 

 


 


 



 



 


Haha lite fjantig kanske den här sista bilden är men vi kunde inte låta bli!   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards